BALEN

Hej!
Jag vet inte vart jag ska börja, gårdagen var helt underbar! så otroligt kul och härligt men samtidigt väldigt nervöst :)
Igår var det ju baldagen som många av er säkert redan vet :) Dansen gick jättebra, dock jävligt varmt men man överlevde, sen åt vi jordgubbar oc drack champange i trädgårdsföreningen, sedan var det dags för rännstensgång och dans genom stan och sedan middag på konsert och kongress och sedan utgång :) Så jaa idag mår man som man förtjänar om man säger så! Men jäklar va kul det var!!
lägger ut lite bilder till er innan jag ska gå och sova lite igen, fötterna värker, huvet gör ont och extrem trötthet så det är nog bäst så :)
det va lite utav bilderna, mer från kvällen ska vi nog inte lägga ut ;)
Tack alla mina vänner och släkt som kom och kollade på mig igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0