Somebody that i used to know.

God dag!
Igår började dagen vid kl 9 på morgonen med städdag i stallet! jäklar vad jag, Nina, Tobbe och Malin städa, och när vi var klara var hela stallet, ridbanan och hagarna skinande rena och hela! :) En liten paus mitt i tog vi också och gick hem till Malin (ägare till stallet och allt, som bor på gården), där hennes man och dotter hade grillat hamburgare åt oss, sen var det bara åter till arbetet! så i ca 6 timmar städa vi :)
sen Kvällen igår blev inte riktigt som tänkt för mig och Josse, tog oss inte längre än till kön på sliver innan det blev kaos, haha
tänker inte gå in på vad som hände, men det va absolut inget allvarligt, mestadels roligt ;)
Så jag hoppade på sista bussen hem vid halv 12, och gick och la mig istället, :)
Och nu sitter jag här och pluggar skiten ur mig, och försöker hela tiden att tänka positivit att snart är det slut!!
Men samtidigt har jag så jävla mycket kvar att göra så jag börjar få panik att det snart är slut, men men jag ska nog klara det här! :)
Ikväll så blir det ut och äta med Mathilda,Emma,Josse och Magda , så oss hittar ni antagligen på Ghingis HELA kvällen, det är tur att vi bara gör det här 1 gång per år, annars skulle vi nog vara smällfeta eftersom vi har en tendens att sitta där i några timmar, men det blir mysigt! :)
men nu måste jag fortsätta att plugga, vi hörs :)
Har glömt att skriva med psykologi och estetisk verksamhet, men nej nej ingen panik.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0