Skottland!

Hej!
Imorgon bär det av till Skottland med klassen och CoP09A, det ska bli spännande!
Där stannar vi kvar till Fredag och ärligt talat har jag inte en aning om varför vi åker? men det blir nog bra!
Egentligen har jag absolut inte tid att sitta här! för min packning består än så länge av enbart ett linne och några strumpor, så jag har det lite stressigt om man säger så!
Så jag tänkte bara uppdatera er om att det inte blir någon uppdatering här förens jag kommer hem igen :)
Så ni får ha det så bra!
Va uppe i stallet och sa hejdå till min bebis också, trots att jag precis lagt ut mat i hagen så sket han i att äta och stod och gosa vid mig istället! känns bra när man betyder mer än maten, då har man lyckats! :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0