långt inlägg

hej på er!
idag känner jag mig lite mer återhämtad efter denna fest vecka!
Som sagt, Skottland va helt underbart! verkligen Harry Potter känsla vart man än gick, sjukt mysigt!
På Tisdagen så blev vi uppdelade i grupper, min grupp åkte till ett lyxhotell och kollade på det typ och fick en guidead tur genom hotellet, sen fick vi ledig tid på eftermiddagen, sen tänkter jag inte ens ta upp kvällarna ;) finns nog ingen av oss som riktigt kommer ihåg , så det räcker med att säga att det blev fest! sen onsdagen, upp tidigt och åka till edinburgh , så blev det shopping hela dagen! fick med mig ett och annat , trots en sjuk bakfylla och onda fötter! sen på kvällen feeeest! och sen på torsdagen så åkte vi någonstans? och lyssna på föreläsningare och byggde upp ett litet UF företag på 20 min och min grupp som bestod av enbart trötta och bakfulla människor, vann pris för bästa idé ! vi alla blev lika chockade när dom sa det ;) Sen åkte vi tillbaka till Saint Andrews där vi bodde och så blev det en sista dunderfest innan vi åkte till flygplatsen kl. 4 på morgonen ! så där har ni lite kort om min vecka :) sen i fredags när jag kom hem på eftermiddagen/kvällen, va det bara att försöka piggna till lite och fräscha till mig, så blev det fest på kvällen igen! men då kan jag säga att jag va fan inte pigg ;) men det va kul ändå! och igår så va vi barnvakter och sen åkte jag upp till stallet för första gången på en vecka, saknat min lilla häst massor massor!!! så det va kul :)
Och idag har det varit en lång och svettig balträning, och nu är det bara enbart 2 veckor kvar tills det är dags!!!!!!!! fy fan, sjukt nervös! men det kommer nog gå as bra :)
Så där fick ni ett extremt långt inlägg, men det är inte ofta det händer, så ni får stå ut!
Men nu är det dags att åka till stallet och sen sova tidigt ikväll , för imorgon blir första dagen på nya jobbet, ska bli jättekul :)
Men vi hörs :)
Här är en sak jag och resten av TBS införskaffade när vi var i edinburgh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0