JAG ÄR FRI!

Mörk bild, rid kläderna på och extremt ful bild men det jag vill säga är:

NU HAR JAG LÄMNAT IN MIN SISTA ÄCKLIGA JÄVLA SKOLUPPGIFT!!!!! JAG ÄR FRI!!!!!!!! :D :D

Skulle någon sagt till mig för 1-2 månader sen att jag skulle klara av den här röran och skiten som TBS ställt till för mig sen jag kom tillbaka från Spanien hade jag bara skrattat! Aldrig att jag trodde att jag skulle lyckas få en hel del VG:n och även mer än 1 MVG på dom kurserna jag har läst helt utan någon lärarledd undervisning och helt utan att ens få hjälp från någon lärare!
Jag kan inte tacka någon annan än min helt underbara mamma som har hjälpt mig genom det här när jag bara velat kasta iväg datorn och bryta ihop!
Du är bäst mamma <3

Nu återstår bara studentveckan och studenten!!!! Och då finns inte ordet måtta eller ta det lugnt, utan då ska vi bara ha det så jävla kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0