Händiga Tjejer

God kväll!
Min dag har jag spenderat i stallet! och idag har jag och Nina varit extremt händiga! :)
Vi satte upp ett nytt staket i sommarhagen runt en liten dunge där det ligger lite skräp, så nu kan jag andas ut lite! eftersom Gustav alltid kommer in med ett nytt litet sår från hagen varje dag nästan ;)
Och sen skulle vi även vara ännu duktigare och sätta upp en träplanka (staketsstolpe) vid en av öppningarna till sommarhagen, men den fick vi snabbt ta under varsin arm och springa och gömma för det blev totalt misslyckat och så jävla fult så vi hade nog fått skämmas om någon såg oss, hahaha
Sen blev det dags för en lite ridtur och Gustav va lite trött i galoppen men det gick och sen travade vi för första gången över en bom och en upphöjdbom och det var första gången gustav gjorde det med ryttare på ryggen och det skötte han galant! :D sen red vi ner till vägen och sen över vägen och sen hem igen och det var heller inga problem, trots att det kom en bil i full fart och körde förbi! min lilla pojke är så duktig :)
Annars idag har jag varit på Farmors grav och planterat blommor och sedan varit hemma hos fam Wibom och firat Ida som fyllde 18 :)
Så , så har min lördag sett ut!
Och nu sitter jag här och kollar på Mr Bean och väntar på att pappa och mamma ska höra av sig så jag ska hämta dom!
Men nu ska jag kolla klart på filmen, och nu ska ni ska få lite fina bilder (som jag har snott från Ninas blogg ;)) som Nina tog på mig och Gustav idag :)
vi börjar med dagens failbild! så kan det se ut när vi longerar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0