Update

De va ju inte igår man skrev här!
Händer så otroligt mycket hela tiden, så jag hinner inte med att blogga!
Men denhär veckan har vi iaf tema vecka i skolan, ingen kommentar.
Men denna dag har varit otroligt flummig och ja totalt rörig kan jag ju säga, men vi har haft kul iaf ;)
Sen med Gustav rullar de på :) Han är så otroligt duktig så nu rider vi helt själva :) ingen som är med, inte ens när jag sitter upp och han gör ingenting! han har gjort så himla mycket mer framsteg , men orkar inte skriva allt här men han är så sjukt duktig!! så nu är de bara galoppen som är kvar, men den väntar vi med tills Eva kommer hem igen :)
Annars då, jag mår fint men är helt ihjälstressad, ångest på kvällarna så ligger vaken till 2, kul o gå upp till skolan!
Måste säga att 3:an verkligen är UNDERBAR!
Vet inte riktigt va jag mer ska säga, så vi hörs någon annan dag :)
puss på er!
Fråga inte vart mina ögonfransar har tagit vägen på höger ögat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0