Underbara människor

Hej!
Idag har varit en lugn och skön dag! :) och när jag kom hem satte Sara igång och bakade kladdkaka, mums! Sen va de bara att byta om och åka till stallet :) marktränade min lilla prins och det gick super bra! :) sen nu sitter jag framför big brother och sen blir de att sova! Och imorgon är jag ledig så då blir de sovmorgon sen träna, sen plugga som fan och efter de stallet :) så där har ni min tisdag! Men vi hörs imorgon för nu ska jag duscha och sen sova , god natt! :)


Idag fick jag mycket mer tid för min lilla gustav för när jag kom till stallet stod detta på tavlan! :) att alltid vara omringad av underbara personer i stallet förgyller ens dag :)
Tack så jättejättemycket Nina!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0