Långt inlägg

Här va ett tag sen jag skrev!
Sen sist har jag hunnit bli kort och tunnhårig, visst låter de underbart? Men tack vare min underbara vän Mathilda som är sån duktig frisör jag jag ändå därifrån med ett leende på läpparna! Dock så blir denna frisyr kortvarig, ca 1 månad!
Sen så har Gustav gjort otroliga framsteg, Eva rider nu mera utan att jag går bredvid och hon travar även med honom utan att jag går bredvid, helt fantastiskt! Jag har även hoppat upp för första gången igen sen min svanskota gick sönder och de gick fint, så nu när Eva är borta ska vi hård träna! ;)
Sen hade vi även balträning idag, blir bara svettigare och svettigare och jobbigare och jobbigare för varje gång, men också roligare :) idag börja vi träna lyft, gick väldigt bra! :)
Sen nu på kvällen va hela familjen på bio och såg en gång i Phuket, as bra film verkligen! :) men nu är de dags att sova, vi hörs :)


Suddig bild på mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0