Underbara Student

Nu var det Ca 9 dagar sen vi satt i trädgårdsföreningen tillsammans och sen vi satt i vårat klassrum för sista gången och sedan vi stod där inne i skolans korridor och taggade till utspringet och 9 dagar sen vi stod på flaket. Fan va tiden går fort!
Det känns redan jättetomt när man tänker på att man aldrig kommer komma tillbaka till klassen..
Men också väldigt skönt att känna att skolan är över!!!!!!!! :)
Och samtidigt känns det väldigt läskigt att inte veta vad som händer, eller vart man ska ta vägen.
Just nu jobbar jag på länsförsäkringar östgöta där jag trivs så himla bra! så kanske blir jag kvar där?

kanske sparar jag ihop pengar och reser runt i höst? Nya Zeeland? Spanien? Thailand?

Kanske gör jag inte ett skit?
Det är detta som skrämmer mig, att inte veta!
Men men hur det än blir tror jag att det blir bra :)
En rekomendation till alla som ska börja 3:an, TA VARA PÅ TIDEN NI HAR TILLSAMMANS!!
Iaf här får ni lite bilder från studentdagen













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0