Imorgon smäller det!

JAG FICK VG I SLUTBETYG I SPANSKA STEG 5!!!!
Hur fan är detta möjligt :O dom lärare som har haft mig och dom kompisar som jag har gått i samma spanska som mig tidigare år vet vilket hopplöSt fall jag har varit och hur jävla mycket jag hatar spanska och hur svårt jag har haft för det, legat på ig gränsen hela tiden i dom tidigare stegen!

Och nu flyttar jag till Spanien i ett halv år och kommer hem och tycker att spanska är skit kul och lyckas sätta ett VG utan att ha en enda lektion , utan bara en massa prov! Detta är helt otroligt! Va bra tvungen att dela med mig utav min glädje :D
Nu har jag mycket att fira på studenten :D

Ikväll så har vi i klassen varit ute hos julia och klätt vårat flak och det blev faktiskt super bra! :) sen åkte jag,Linn och Lisa och satte oss och chilla lite!
Men nu är det dags för mig att sova och imorgon blir det att gå upp och gå på studentlunch i skolan , trevligt trevligt! :)

Ett litet smakprov på hur våra flak ska se ut :) och Chadi lyckades komma med på varenda bild jag tog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0