Helt sjukt..

Jag har tagit studenten!!! Helt sinnessjukt ju :O det har man längtat efter sen man började skolan och man har alltid kollat på alla i studentmössor tidigare år och bara längtat och sen igår stod jag själv där med mössan på huvudet...
JAG?! Jag ska bli vuxen och börja ta ansvar, jobba och allt ! hur ska detta gå.. Det känns helt overkligt!
Dessa 3 (2,5) år tsm med BP09a har gått så in i helvetes fort , vi har många roliga och sjuka minnen tsm som man aldrig kommer glömma! :)
Och igår blev det mycket känslor , skratt och glädje blandat med tårar och sorg.
Champagne frukosten, utspringet och flakåkningen va helt otroligt kul sen var kvällen en liten besvikelse , alldeles för mycket folk som gjorde att man inte kunde röra sig någonstans men man träffa mycket härliga vänner vilket va kul :)
Nee usch måste gå och smälta allt! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0