Time will tell

mitt humör idag var väll inte direkt i topp idag när jag vakna, låg vaken i säkert 3 timmar inatt och bara tänkte och kunde inte somna efter att jag kommit hem och massor men som alltid när man kommer till stallet så vänder det! Att vara i stallet med underbara människor och en fin liten häst är verkligen lycka för mig! :) och Gustav var så himla duktig idag, stod själv i stallet (eller jag och Eva va ju där men ingen annan häst mena jag!) och sen va han jätteduktig i ridhuset och allt så de va helt fantastiskt! :D nu har jag snart skrivit klart min fördjupningsuppgift i historian iaf så nu har jag bara Psykologi och Religion kvar att tenta av sen så är jag ifatt och avslutat allt som jag ska! :) klapp på axeln!
Nu är det dags för mat, dusch och sedan sova :)
vi hörs!
gäspande häst!
Hittade ett kort när jag rensa mitt rum från när jag va liten och red på Valla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0