I wish for you every time

hej!
Dagen började med att jag och Sara åkte ut till ikano och fixade lite sedan hem och bytte om för att sedan åka upp till stallet. Longerade Gustav och sedan va vi ute och gick lite på åkern i det fina vädret :) sen va det dags att klippa honom och han va super snäll men jag kanske inte har någon direkt karriär inom frisering av hästar ;) men de gick bra! men nu ska jag lägga mig i sängen och sätta igång en film och kolla på den sen sova :) imorgon har jag och Sara i uppdrag igen att åka till maxi och handla åt mamma och sedan ska jag upp till stallet :) sen Torsdag - Fredag ska jag,Mamma och Sara åka upp till Stockholm och shoppa och ha trevligt :)
Men vi hörs nog imorgon :)
Nu skulle jag vilja vara här...
eller här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0