Dance all night long

Hej!
Igår var jag i stallet på dagen och longerade min lilla häst, och han hade överskottsenergi kan man säga! Blev en hel del små ryck! Sen på kväll var ju jag och Magda som sagt va ute, gratis inträde och även gratis garderob lyckades vi få, man tackar! Sen dansades det hela natten lång och det var väldigt mycket folk ute igår så jag träffad en och annan trevlig person som jag inte träffat på hur länge som helst känns de som så de va väldigt trevligt :) jag och Magda lyckades även skaffa oss fina vänner på dansgolvet ;)
Sen idag va de först balträning och vi övade snurrar, aldrig varit så yr i hela mitt liv typ men de va kul :) sen nu på kvällen har jag varit i stallet och eftersom han va lite galen igår så stängde vi in oss i ridhuset och så släppte jag honom lös så han kunde springa runt och leka av sig! Men blev de så? Nee! Utan jag börjat tro att jag har skaffat en hund ist för en häst, vart jag en gick, gick han efter. stanna jag, stanna han. Va de nått som va läskigt sprang han direkt till mig och skulle gosa. Så de vart inte så mycket springa men de va mysig ändå för han va så sjukt söt! :)

(bilden när han står i hörnet och blänger mot mig va för att jag sa till honom att trava och sen när han inte orka mer ställd han sig i hörnet och tjura på mig ett tag :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0