bloggtorka

Hej!
Idag har inte hänt något speciellt, hade naturkunskap och skulle sedan haft estetisk verksamhet men läraren var inte där så vi fick en hemuppgift så nu ska här målas! och ni som har gått i samma bildklass som mig vet hur bra jag är på det! men de blir nog bra :) Imorgon blir det skolan och sedan ska jag ut på torsdagsklubben för första gången så de blir nog fint! :D men nu är det dags att åka mot stallet :) Vi hörs
Mitt schema är ju helt okej om man säger så för det visade sig att jag läste 200 poäng för mycket så jag fick ta bort lite kurser! dock har jag rätt mycket att göra utöver dessa kurser jag läser i skolan eftersom jag har kvar vissa från spanien och så men när jag är klara med dom kommer de bli as skönt!!
(Coach är inget oblikatoriskt utan det är bara om man ligger efter i nått ämne eller bara behöver läxhjälp typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0