Stallet

Hej!
Idag blev det träning på morgonen och sedan tog jag och Sara med oss massäck upp till stallet och va där i fyra timmar och sedan gick vi hem till Nina idag igen och tog hand om hennes lilla katt :) så en toppen lördag helt enkelt :) min kväll blir lugn som det ser ut nu , så vi kanske hörs lite senare för nu ska jag hjälpa till med maten lite , men tänkte bara uppdatera er om att jag lever! :)

Och ni behöver inte klaga på min sits , anledningen till att jag inte sitter helt ner i sadeln i början av ridpasset är för att han ska känna sig bekväm först och jag ska vara redo på att behöva slänga mig av om det skulle va så att han får för sig nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0