Nytt besökrekord

Mycket trevligt att se att så många klicka sig in här igår! :)
Idag har det inte hänt så mycket, pluggat,pluggat,pluggat och ätit lunch med mamma inne i stan! :) Sen nu har jag planer på att åka hem till Nina och slappa lite och kolla till hennes lilla katt eftersom att Nina är utomlands och har det skönt!!!!!!! :) Sedan blir det stallet och förhoppningsvis träning efter det :)
Förut när jag satt på bussen hem så satt ajg och lyssna på låtarna det har varit snack om att vi ska ha på studenten, och fan va taggad jag blev på studenten !!!! :D vill bara bli klar med allt och att dessa 49 dagar ska flyga förbi! Men de kommer dom väll göra förhoppningsvis :)
Men nu måste jag åka om jag ska hinna allt detta :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0