Nobody knows what i'm feeling inside

Nu har jag fått många kommentarer angående min viktnedgång! (hatar att prata vikt egentligen, därför jag inte har skrivit nått tidigare) :)
Och den fråga jag har fått mest är hur?!
Joo de ska jag säga er, jag vägde MYCKET MYCKET mer än va antagligen många av er tror att jag vägde när jag kom hem från Spanien och grejen är den att bara komma hem, äta svensk mat och börja träna regelbundet igen + skaffat häst, det är det som har hjälpt mig till största delen! :)
Nog pratat om det!
Vi kör på en liten bloggpaus (vilket kommer sluta med att jag ändå sitter och bloggar imorgon om jag känner mig själv rätt), måste ta tag i saker i mitt liv och mig själv innan de går åt helvete...
Så ni får ha de så bra sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0