En vanlig dag

Hej på er!
vad händer i mitt liv? Inte mycket.
kommer dö snart p.g.a. min ruttna jävla PArapport som ska va inlämnad på fredag! och jag har precis börjat känns det som, underbart!
Har även 100 till olika läxor som behövs göra, så ni vet ju vart ni hittar mig!
Är även nått sjukligt besviken på TBS, men tänker inte skriva mer om det eftersom det kan va så att det inte blir så kul för mig då!
Men min dag då! träning x2 gymmet på morgonen och dans med Magda på kvällen, stallet, Titti kollade förbi och lånade lite smycken inför en studentskiva :) , PLUGG osv osv.
Men nu är det dags att duscha och sova så väntar en ny dag imorgon! :)
Dagens +/-
+
+ När jag var på gymmet kommer en kille fram till mig och berömmer mig för mina ryggmuskler som han tydligen tyckte var jättefina. lite spontana komplimanger från främlingar är ju aldrig fel :)
+ Nina har kommit hem från Ayia Napa, kul att träffa henne igen!
+ ett helt underbart väder, vilket gör att mitt humör är på topp!

-
- halva mitt jävla ansikte svullnade upp efter att jag tränat, helt utan anledning?!
- Allt äckligt plugg!!!!
- Besviken på vissa människor.

Du är för jävla bra min sötnos!!
Dags att duscha o sova nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0