6

Hej på er!

Dagen börjdes men 3 timmars stadsvandring genom hela jävla fuengirola, TUR att det va molnigt dom timmarna, för precis när vandringen precis va slut så sprack det upp och blev klarblå himmel igen och sjukligt varmt!
Har fått skåp o allt nu, så imorgon börjar det på allvar, så nu är det bara köra gärnet, bara 1 år kvar sen är jag FRIIII!!!!
Efter skolan va vi ett gäng på säkert över 20 pers från gymnasiet som låg tsm på stranden och sola, mycket trevligt!
Men påväg ner till stranden hände något mindre trevligt! Ni som känner mig kommer inte bli chockade när jag säger att jag gick in i en lycktstolpe! attans va jag fick ont spec i min tååå, som förövrigt har svullnat upp till dubbelsize och blödde bajsmycket! antagligen vrickad, underbaaaart! :)
Sen efter stranden va det bara o gå hem, varmt som bara den, men nu sitter jag här nyduschad och PROPPMÄTT!
Ska nog gå o lägga mig jättetidigt idag så jag är pigg försts riktiga skoldagen, för jag är absolut inte van vid att gå upp såhär tidigt!
Vi hörs imorgon men först ska ni få två bilder som jag hsr snott från min kära vän Chris, då jag själv inte tog några kort idag (a)


fastnade inte riktigt på bilden, men det är iaf jag och min "hula hula" bakdansare vid tågstationen ;)


la playaaaaa


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0