5

Panik dag!!!!!
Försov mig imorse, vakna av att Ellinor kom in i mitt rum kl 5 i 8 och vi skulle gå klockan 20 över 8,  bra jobbat lina, första dagen lixsom! helvete.. sen har det varit bajs varmt hela dagen (jag klagar verkligen inte, men har svettats som en gris!!!) sen idag hade vi genomgån om olika saker gällande Fuengirola, o helvete jag kommer aldrig våga gå själv!!! det börjaar med att dom säger att den enda bron man inte ska korsa någongång på dygnet (p.g.a att det är där nästan alla blir rånade, nedslagna o you name it, vilken tid på dygnet det än är) är ju klart som fan den gångbron jag måste gå över varje gång jag går till mira mar, kul :O
så när vi hade varit på mira mar idag så va jag ju tvungen att gå över där SJÄLV och det hade börjat bli skymmning, gissa om jag höll på o skita ner mig, helvete asså... fega lilla jag! sen när jag går över nästa gångbro kommer det ett litet killgäng emot mig, då trodde jag verkligen att min sista stund va kommen p.g.a genomgången idag, sen när dom börjar o prata med mig o ropa: Guapa chica! efter mig då va jag 1 mm ifrån att springa, men jag överlevde för här sitter jag ju!
Men det jag införskaffade idag var en SPANSK MOBIL MED SPANSKT TELEFONNUMMER! och han vi köpte av va så himlans trevlig och prata på som bara den, så han tyckte vi skulle komma tillbaka ofta :D
Och min "mamma", "pappa" och "bror" blev sååååå glada när jag kom hem med en spansk telefon! tror t.o.m det första min "bror" gjordee va o lägga till mitt nummer, treevligt!
Men nu är det dags att packa upp det "onödiga" jag köpte ( enligt mig är nya kläder ALDRIG onödigt!) Sen sova :) för imorgon blir det skolan först sen stranden :)
Buenas noches!


Mi Español movíl!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0