3

Hej!

Hemkommen efter en dag i skolan och på stranden! Träffat ännu mer nytt folk nu, så ikväll har vi dragit ihop ett gäng så vi ska gå ut! :) och nu har äntligen dom 2 tjejerna som skulle bo mittemot mig kommit, tack snälla!! nu är jag inte själv längre här borta i ingenstans!
Annars har det inte hänt nått idag, va o köpte lite skolsaker också eftersom det börjar närma sig nu! och sen har jag fan gjort det bästa köpet jag någonsin har gjort fan, jag har köpt en FLÄKT!!!
nu kanske jag kan sova utan o vakna helt genomsvettig och sova utan att få 1000 myggbett, jag är sjukt nöjd över min lilla fläkt! :)
Nu blir det duscha och fixa sig för utgång, puss!!!








Denhär fina nyckelringen fick jag av min snälla värdbror förut! :)

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0