"Damn I miss you"

Hemma från filmkvällen! det va as mysigt :) vi va ett gäng på över 20 tjejer som satt i ett av klassrummen o kollade på step up 2 o frossade i go saker, härligt! det låter säkert sjukt att man sitter i skolan en fredag o kollar på film med sina kompisar, men tro mig här är skolan guldvärd! skolan är den enda platsen man har med svenskar och de som jobbar på skolan (speciellt Liza!!) ställer upp så himla mycket för oss för att vi ska få det så bra som möjligt, så att va i skolan är som o va hemma! (jag känner mig mer hemma i skolan än i familjen) Så man kan säga att skolan är en hem eller andra hem, men på ett positivt sätt! :)
Sen gick jag och Olivia hem tsm o nu sitter jag här :) Och imorgon bitti bär det av till Ronda med skolan! Ronda är en stad lite längre in i landet, som tydligen ska va jättefin, så vi får väll se men det blir säkert jättekul! :) Sen på kvällen ska vi fira Vanessa på allvar, det kommer bli fint! :D Men vi hörs mellan Ronda och att vi ska ut tror jag om det inte blir för stressigt! :)
Nu dags o packa lite sen sova!!!! puss på er :)


Plaza Mayor är ett shoppingcenter fast utan tak och som är jättemysigt med småpalmer här och där och då är det ett "hus" med MASSOR affärer och ett "hus" med bara massor restauranger och cafeér, jättemysigt är det verkligen! :)


Rebecka som Chris bor med när vi åt den sjukt efterlängtade tacosen!!!




Jag ska klippa ihop ett helt kollage med bilder på dig Chris, för det finns ett dussin helt sjukt fina! ;)







Tyckte det va lite roligt,för ist för att ropa upp nummer så fick man säga sitt namn och så när maten va klar så ropade dom upp ens namn! och jaa jag får heta det mesta här, tydligen har dom väldigt svårt med mitt namn ;)


Gabrielle i skolan!


Födelsedagsbarnet, 18 jävla år nu!!! :D


sjukt ofräsch och sjukt trött, hasta luego!


lina.

ps. Tack älskade mamma och pappa för paketet med usbsladd (tyvärr funkar inte den, den är alldeles för tjock :/) o mina shorts o allt, Tack så jättemycket!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0