2

God dag!

sov som en stock inatt, men när jag vakna upptäckte jag att jag har blivit totalt uppäten av myggor, eftersom jag måste sova med balkongdörren öppen för att vi inte har en enda fläkt eller ac eller nått i detta hus, kul! så det kliar som bara fan vill jag lova.
Men idag har min ena "bror"s (har 3 st) barn varit här, dom är 2(tjejen) och 5(killen) år tror jag och den lilla killen va en riktig flörtig en! det första han gör är o kastar sig i min famn och sen när jag skulle gå upp på mitt rum kommer han fram till mig och tar tag i min hand och pussar den, riktigt söt kille!
Men idag har jag, Chris och Victoria varit på Mira mar också och shoppat allt nödvändigt och lite onödiga saker, sjukt stort och om det är nått som kommer ruinera mig så är det, det stället! så sjukt mycket butiker med massor fint, jobbigt att jag bara bor typ 15 min gångväg därifrån...
Annars så har vi kommit fram till att jag är totalt ensam i den här delen av stan, alla andra som går på skolan bor i helt andra änden, alltså i den änden där skolan ligger, det är ju kul!
Men ikväll så ska vi möta ett gäng utanför skolan för att sen gå o kolla på va det nu var, det blir säkert as kul! :) om jag någon gång hittar fram till skolan...
Men nu tjatas det om mat IGEN, herregud hur ska jag orka, är ju proppmätt redan..
Vi hörs när jag kommit hem :)










Här spenderade jag min eftermiddag innan det började att regna :(


lina.


Kommentarer
Postat av: sara

ey du! vem är den andra guzzen?;)

2011-09-02 @ 21:44:31
URL: http://saraasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0