mi amor

god morgon?

har sovit tills nu, har även legat totalt inbäddad för att jag har frusit som ett as, men nu svettas jag som ett as i stället, kul!!! lyckades nyss ta mig upp på skapligt darriga ben o ta mig ner o äta några pannkakor, och nedrans vilket liv det blev när jag kom ner! Känna på pannan 100 gånger, det togs fram tabletter hit och dit, men det sluta med att dom va påväg o köra upp mig till sjukhuset, men dett satte jag tvärstopp för! lixsom va ska dom göra? konstatera att jag har feber? som om jag inte redan visste de! Att jag har ont i halsen? No shit, det har jag inte märkt! och ont i hela kroppen o allt. men mina söta värdföräldrar är envisa men som tur va sitter jag här nu och inte på nått jävla spanskt sjukhus igen, för ett sånt äventyr gör jag inte om igen!
Men nu ska jag gå o sova igen o ta en till tablett i hopp om att det blir bättre, sen har jag fått stränga regler av min värdmamma, Absolut INGEN skola imorgon och att jag inte ska ställa alarm utan jag ska sova tills jag vaknar! Hon är alldeles för söt :)
nee ska sova igen, god natt!


Såhär sliten kommer ni aldrig få se mig igen!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0