"Jar of hearts"

Sådär!
hemkommen efter en kväll med trevligt skolfolk! :)
Det va så att när jag stod med Chris och Victoria och väntade på deras buss vid mira mar så frågade två killar oss om vi va från sverige och skulle börja svenska skolan, såklart sa vi jaa och det skulle tydligen dom också så vi sa att vi skulle mötas vid skola på kvällen för att sen gå och se fotboll, sagt och gjort! en mycket trevlig kväll :)
Och idag va första gången jag GICK till skolan, helvete asså.. aldrig mer! så sjukt långt :O 1 timma tog det och i den här värmen va det inte kul! men min snälla "mamma" följde mig halva vägen (och min snälla "pappa" följde mig hela vägen till mira mar idag så jag skulle hitta, dom är verkligen helt underbara!) så att jag skulle hitta, o hon är så söt hon ska hålla armkrok hela tin och varje gång man kommer in i en diskussion så ska hon stanna och prata och visa allt, så himla gullig :) men iaf det va sjukligt långt och sjukt jobbigt, hädanefter blir det cykel! men hem fick det bli taxi, och när jag väl kom hem så bjöds det på mat, IGEN (tur att det inte finns en gnutta fett i maten dom äter för annars skulle jag rulla fram nu..) sen ssatt vi o kolla på tv tsm, spansk diskussions program, himla spännande!
Och jag har nu insett att myggor är dom livrädda för, min "mamma" fick panik när hon hjälpte mig upp till mitt rum med några saker, hon hoppa runt o skrek och nu har hon satt dit någon myggdödar sak över min säng med någon vätska i så vi får väll se om jag överlever natten!
men nu börjar det bli dags att sova, imorgon är det först lite öppet hus i skolan sen blir det tomar el sol en la playa!!!!





Tänkte ta kort på hamnen men jaa, jag är ju inte så duktig på det där med kort...






Tänkte visa bild på min nya tröja från blanco (köpte även en bikini där, som jag förövrigt fick gratis :P) men belysningen i mitt rum är inte den bästa!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0