Första dagen!

Hej mina kära vänner!

Nu sitter jag i mitt nya hem och har det hur jävla underbart som helst! Flygresan gick bra och allt och min familj är helt underbar! huset och mitt rum är jättemysigt, har en balkong som jag just nu sitter o chillar på och bara njuter! dock har det dragit in lite oväder men vi hoppas att det försvinner tills imorgon :)
Och jag kan ju meddela att man förstår typ max hälften av vad dom säger och det enda man använder sig av är typ si, no, vale! så när jag och min mamma gick o handla blev det nog en hel del missförstånd men aja, vi hade jättetrevligt ändå, vi gick och köpte mat och prata och så visade hon mig runt lite och för att reda ut vart jag bor så bor jag vid Mira Mar! :) på söndag kommer den andra tjejen som ska bo här också, så det blir spännande :)
Men nu måste jag gå och fixa det sista sen sova, är sjukligt trött och imorgon blir det shopping med Chris!



Och till saken som dom flesta har väntat på nu: Jaaaa, han är galet snygg! dock några år äldre! så nu vet ni tjejer! ;)


lina.

Kommentarer
Postat av: CHRIS!!!

FUSK MED BALKONG !

2011-09-01 @ 22:09:45
URL: http://chrisjarl.blogspot.com
Postat av: siri

vad skönt att höra att du har det bra! :D skype snart! <3

2011-09-01 @ 22:13:04
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas bara att ni fick med er det ni skulle från affären trots språkförbistringarna :-) någon dag nu måste du fota ditt rum så vi får se hur det ser ut ! Som du skriver om din "bror" så kommer du ha besök av dina tjej kompisar hela tiden / Sov gott puss mamma

2011-09-01 @ 22:21:29
Postat av: emma

Åh va bra att det blev bra :D de e i mira mar hotellet som jag bodde på ligger :o så vi har nog pratat om samma ställe trots allt ;) ha de grymt!!! Puss!

2011-09-02 @ 07:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0