8

God kväll!

Imorgon är jag så jävla ledig som man kan bli!!! och det bästa av allt är att jag är det varje fredag ett tag framöver! så imorgon blir det stranden hela dagen lång! det ska bli skönt!
annars så sitter jag på mitt rum (och blir totalt uppäten av en mygga som inte vill dö) för helt plötsligt när jag satt framför tv kom HELA släkten så jag gick för det va nedrans va folk det va!
förövrigt så känner jag mig nästan som hemma nu :) förutom att man bara förstår hälften av va dom säger. Men några saker med sverige saknar jag:
- Alla mina vänner!
- Min familj!
- Att inte behöva gå med skor inomhus!
- Att få äta en måltid ihop med familjen, ist för att sitta själv o äta hela tiden! (tydligen gör man så här, socialt...)
- Bara kunna sitta och umgås med MIN familj..
- Att äta middag vid vanlig tid ist för kl 22.00!
- Att inte gå in i jävla lycktstolpar vart jag än går! (dom har några vita plattor som sticker ut nertill som jag kraschar rakt in i hela tin!
Annars så vill jag bara säga att Spanien är där jag trivs som bäst :)

Har ingen bild att bjuda på idag tyvärr :(


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0