4

God morgon!

Va sjukt trött när jag kom hem inatt så orkade inte blogga!
Tror dessutom att min kära vän Chris har smittat mig, jag är jättesnorig och hostar o allt, varför va frisk när man kan va sjuk känner jag!
Men snart ska jag och min "pappa" åka och hämta den andra tjejen som ska bo här sen blir det att gå till stranden! och min "mamma" och "pappa" har haft genomgång att jag måste smörja in mig i ansiktet, för jag har blivit liite röd under ögonen som jag alltid blir och sen har min "pappa" haft genomgång att det kommer bli jättevarmt idag, jag har svettats sen jag kom hit så förstår inte va skillnaden skulle va idag!
Men jag är astaggad på att träffa den andra tjejen så nu ska jag väll packa ihop min strand väska och åka :D
Vi hörs ikväll, puss!




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0