30

(Nu mamma och pappa får jag svära) Va fan är det för fel på mig?!?!?!??! Sjuk igen! vad vill gud mig?!
Inatt vakna jag o feberyra lite, gick sedan upp o tog en alvedon, sen gick o la mig igen, vakna en timma senare o mådde fortfarande bajs, så då går jag upp o tar tempen o då visar skiten att jag har 38,2! Vill inte ens tänka på va jag hade innan alvedonen...
bara blivit värre o värre under dagen (tvingade mig själv till skolan, p.g.a. matte!) så nu ligger jag här med värk i hela förbannade kroppen, huvudvärk, snorig o allt skit! Men till min räddning har jag införskaffat lite svenskt lösgodis! dock finns det inte så mycket och är dyyyrt men det är lite plåster på såren iaf!
Men nu ska jag följa Johannas råd, tycka synd om mig själv!!

Blir tyvärr ingen bild heller för min webkamera har lagt av IGEN!!!

♥ lina.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0