29 (blev nog lite fel i räkningen igår!)

Sitter här MYCKET mätt och belåten efter att ha fått pannkakor till middag, så sjukt gott!!! smaka precis som hemma :D och min värdmamma sa att jag skulle få det imorgon också (a)
Men dagen började ju sådär för fan va jag är klantig ibland(?), jämt (?) asså, det nästan absolut första som händer när jag kommer till skolan är att jag tappar min mobil (spanska) i golvet o den går i 1000 bitar! bra start på dagen!
men efter lite fix o trix lyckas jag sätta ihop den igen, men då till nästa problem, kan jag min pin kod eller, NEEEEJJJJ! slår fel 2 gånger, påväg o slå en 3 gång tils jag hejdar mig själv och tänker att det nog inte är så smart, mobillös hela dagen asså!
Men nu funkar den prima igen :D
annars har dagen inte bjudit på något kul direkt, har haft en sjuklig huvudvärk hela tiden, men men !
Imorgon börjar jag ju då kl 8 med idrott, skoj :O Men sen på kvällen är det dag för ett ZUMBA pass, ska bli as kul o som jag har sagt i tidigare inlägg är jag inte direkt världsbäst på o dansa om man säger så men det ska bli as kul endå :D och om det är kul o givande ska jag nog börja träna det 2 dar i veckan, så vi får se! :)
Förresten igår va det ju ridning som stod på schemat i skolan, men såklart hade det kört ihop sig så vi fick inte åka o rida!!!!! men som tur va ska vi få göra det på tisdag! Så alla andra fick ha en rolig pröva på dag, medans vi "ridgänget" fick ledigt, så jag o Chris låg på stranden och sen gick vi och checkade lite mysiga gator med mycket affärer, cafeer o restauranger o man kan ju säga att jag bor i totalt fel ände av stan när det kommer till sånt!
aja, jag ska väll börja packa min idrottsväska o skit o sen sova tidigt så att det finns en chans att jag ens pallar öppna ögonen imorgon när klockan ringer vid halv 7!

Vi hörs :)




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0