24

Hej på er!

En söndag som har varit precis som den ska, stranden hela dagen. fy fan va skönt, det va ett tag sen man va på stranden! men fram mot kvällen typ kl 4 blev det lite soldis o så blåste det så det blev lite kallt, jag satt i min klänning o handduken virad runt mig, men det är typ 24 grader men man är lite bortskämd nu, så när det är 24 grader o inte sol så börjar man frysa (a) Annars så va Ronda igår helt fantastiskt! hur sjukt fint som helst o jaa bara jättemysigt :) Men sen på kvällen va jag inte alls taggad för jag va så trött hela kvällen så det blev inte så mycket dans o festande för mig, jag gled mest runt! Men just nu sitter jag o kollar på min hög med läxor som ligger brevid mig o funderar på om jag ska dö nu eller inte, för fy fan va läxor vi har!!!! jag är galet skoltrött redan, så usch asså..
aja, vi hörs när jag har något roligt att berätta, för nu finns det inte så mycket skojigt att dela med mig utav, men nu kommer en hel hög med bilder från ronda!












tjurfäktningsarenan


Här uppe där jag står o tar kortet står man o drar i snörerna så en dörr öppnas för tjuren så den kan springa ut till arenan, genom..


dnhär smala gången






asså här ville man bara gråta så fint det va, man satt på stenmurskanten längst ut på klippan o kolla nerför stupet o ner på alla små fina hus där nere, solen i ögonen o lyssna på när dom spela harpa o munspel/gitarr, helt sjukt vackert!!


Bron som delar Ronda i två delar, den nya delen och den gamla delen!








♥ lina.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0