20

har bara en sak o säga, imorgon har jag min första idrott B lektion och nu till det värsta!
Den slutar kl 9.00 min psykologi lektion börjar 9.15!!!!!!!
Hur i h*lvete ska det här gå till?!?!?! Jag hinner ju för fan inte ens klä på mig på 15 min, nu ska jag både duscha, klä på mig, fixa mig lite, hämta saker i skåpet och upp på lektion!
Detta måste va ett skämt!
Dom som har gått i samma klass som mig under åren vet att jag inte riiiiiktigt är den snabbaste efter idrotten kanske!
jag dör, morgondagen kommer bli ett helvete, börjar 8.00 slutar 17.20, ge mig styrka någon!!!!!!


hur morgondagen kommer sluta är ingen som vet asså, hörs om jag överlever!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0