19

God kväll!

Igår orkade jag inte blogga, va i skolan till kl 7, men slutade egentligen vid typ halv 3 men sen på kvälllen så tränade vi (kommer en tjej till skolan o håller i gympa pass o så!) o i helvete va det va varmt (Svettades lika mycket som den kvällen vi va ute o dansa på buschwaka magda! :P) och jobbigt, sjuklig träningsvärk i hela kroppen, snacka om otränad! men imorgon kör vi igen, så det blir fint med denna träningsvärk!
Annars idag så va jag o Chris på marknaden innan skolan, den va sjukt bra! fanns allt och väldigt, väldigt mycket fina saker! så ska ni komma ner hit, se till o va här åtminstonde en tisdag! Chris lyckades även pruta rätt rejält, sånt gillas starkt! Sen hade jag Cultura, och jag förstod ingenting av vad våran lärare sa (hon pratar bara spanska) men helt plötsligt så ställer sig hela klassen upp o börjar gå, så jag hängde ju på o då visade det sig att skolan bjöd på fika till oss! så vi gick o satte oss på ett jättemysigt cafe o fika, man tackar man tackar :D Sen naturkunskap, blääääääää och där tog även all chris och min energi slut tror jag så sen på internationella ekonomin, va jag så jävla trött så jag satt o halvsomna hela tiden, det va helt sjukt asså! sen innan mötet efter skolan dog jag i soffan o somnade så skönt så :)
Men tror det blir en tidig kväll för mig ikväll för jag sov så sjukt dåligt inatt, jag vakna flera flera gånger o usch o fy o sen frös jag också, så la över mig överkastet också, så vi satsar på bättre sömn inatt!


Chris fick till en redigt fin bild på trötta mig i skolan!


lina.

Kommentarer
Postat av: Magda

Då är det dödligt varmt!

2011-09-22 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0