14

Hej hopp!

Idag har jag varit i skolan i lite mer än 13 timmar, inte likt mig!!
Men dagen började på stranden som sagt va, är jävligt sur att jag inte va med men det va nog bäst så för vill inte behöva äta pencillin ÄNNU en gång till i sommar, känns som det räcker med två gånger, så jag fick snällt va funktionär! men det va kul det med! Men vi Gy 3 kom 2:a, surt! men men alla kämpade verkligen jättebra! :)
sen va det dags för vanliga lektioner efter det, har också haft första Mac lektionen här, tror fan att det kan bli bra asså, eller jag håller tummarna! sen va det dags för föräldramöte o tapaskväll med alla värdfamiljer, det va riktigt mysigt :)
Men nu sitter jag här hemma och har blivit ännu sjukare, jävla bajs asså! helt galet att jag ALLTID blir sjuk, det är fan nått fel på mig asså! Så det blir en tidig kväll ikväll, men är ju ledig imorgon så då blir det heldag på stranden, om jag kommer härifrån för min värdmamma tror att jag kommer dö av lite feber o förskyldning? så jag får väll smita ut imorgon om jag ska komma iväg!
Men vi hörs imorgon :) puss


Jag gör mig så bra på bild jämt!






lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0