13

Hej på er !

Det är dags o sova för mig nu, för har gått och blivit sjuk! usch o fy
och imorgon är det Aquathlon kl 8 på morgonen, fan asså för tidigt!!!! men jag ska bara va funktionär, eftersom jag är sjuk då känns det inte så lämpligt o bada i detta kalla vatten o hålla på o träna så jag tar det lite lugnt :)
Sen imorgonkväll är det tapas kväll på skolan för föräldrar o elever, så har försökt få med min värdmamma och värdpappa och tror jag har lyckats om jag inte förstod helt fel ;)
Min morgon idag började förresten as bra verkligen :O när jag kliver ut genom ytterdörren, as stressad som vanligt, ser jag inte att Kora (våran hund) ligger där så jag halvsnubblar över henne o ner för trappen och störtar rakt in i cykeln och vem kommer inte ut då om inte min värdbror och undrar va jag gör, bra jobbat lina lixsom! jaa han fick sig nog ett härligt skratt iaf och det bjuder jag på! :)
Aja ska sova nu, har inte sovit så bra dom senaste nätterna så börjar bli rätt sliten! vi hörs imorgon :)
God natt


Mitt schema!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0