11

Hej på er!

Imorse började min dag med att jag satt och åt sotflagor och youghurt till frukost, gott!
Anledningen till att min youghurt fick en liten smak av brand och sot är för att det är tydligen en väldigt stor skogsbrand precis här i närheten, fint!
Annars har dagen rullat på, Jag, Chris, Eva, Sofia, Rebecka och Elsa satt på Baskins och fika och prata lite sen gick jag och Chris ner till strandpromenaden o satte oss och kolla på follk, det va mycket mysigt tills en bil med två unga killar stannade mitt framför oss och sa att vi skulle hoppa in i bilen o satt o ropa på oss och sen öppnade dom t.o.m bildörren så vi skulle hoppa in, skulle de inte varit för att jag va tvungen o låsa upp min cykel o allt skulle jag ha dragit därifrån direkt, är livrädd för såntdär! Att folk tutar och ropar har man vant sig vid nu men det där tycker jag fortfarande är obehagligt!
Samma sak när jag skulle cykla hem från strandpromenaden, då kommer det tvp killar på moppe o en i bil och kör upp brevid mig o håller på o pratar med mig, sen kör dom lite före och blockerar vägen så jag inte ska komma förbi, men jag lyckades o då cykla jag som aldrig förr, fast dom fortfarande följde efter men sen när jag svängde in på min gata sluta dom följa efter för där får inte bilar köra (eller det är enkelriktat), tack gode gud!!
Ae nu kom min chramiga lilla vän hit som pussar o har sig (min ena värdbrors son som är typ 4 år) så ska ner o prata lite med honom innan det är dags för middag, som tyvärr är bläckfisk idag tror jag!!!! panik, gillar INTE det :( som tur va gör inte Ellinor det heller och det ligger en pizzeria och burger king bara några hundra meter härifrån, så våran kväll kan vara räddad!

Vi hörs senare, eller imorgon!


lina.

Kommentarer
Postat av: SUECIA

jag kommer på stuts!!

2011-09-13 @ 17:46:07
URL: http://saraasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0