"We are looking up on the same sky"

Hejsan! Idag hade jag både psykologi prov o spanska prov, har ingen aning om hur det gick faktiskt, eller jaa spanska prover kommer bli spännande, med tanke på mina svar på dom sista uppgifterna ;)
Sen hade vi ju skolfoto idag, haha det va nog den konstigaste fotografen jag har träffat, han sa aldrig till när han skulle ta så man va ju aldrig beredd o så tog han säkert 50 bilder på oss l tror inte att ett enda foto ser normalt ut men de är ju kul de med! :D
Annars har denna dagen varit väldigt grå o trist o nu har det börjat ösregna igen så jag sitter uppkrupen i sängen med myskläder o mina nya söta rosa fleecetofflor och pluggar lite svenska och idrott b, himla rolig kväll! Imorgon däremot är det tacokväll på skolan igen och denna gång ligger jag inte med 40 graders feber o halsfluss o skit, så imorgon ska det ätas tacos :D sen får vi se va som händer :) annars ser helgen rätt lugn ut och nästa vecka på torsdag åker hela skolan till Madrid, ska bli spännande o roligt hoppas jag!
Men nu borde jag återgå till pluggandet sen sova :) vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0