BARCELONA

Hej! Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, trotts att jag har varit väldigt väldigt trött, så har jag varit på ovanligt bra humör idag :D Men imorgon då så har vi psykologiprov o jag har inte ens öppnat böckerna, bra jobbat! Fick iaf g på mitt naturkunskapsprov, tack gode gud! Imorgon har vi även skolfoto, kul o ha det efter idrotten med tanke på att vi bara har 15 min på oss! har faktiskt inget vettigt att berätta, förutom en sak....

DEN 7-11 DECEMBER ÅKER JAG, VANESSA,LINDA,CHRIS OCH GABRIELLE TILL BARCELONA!!!! :D
FLYGBILJETTER O EN LÄGENHET ATT HYRA FIXAT!!!!
kommer bli as kul, festa o shoppa!!! :D

men nu ska jag gå o plugga! här får ni lite bilder på oss

 











lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0