Halloween

lite bilder från i måndags! i måndags va den officiella halloween dagen här i spanien så såklart blev det utgång o det roligaste var att nästan verkligen ALLA va utklädda( därför de va så mycket stölder antagligen eftersom man inte kunde se hur en enda såg ut egentligen), kul att folk går in för det här!
jag, chris o Vanessa hade lite idé torka så det fick bli klänning o en mask o sen köpte även linda en! :)
Vi hade askul tills vi gick ut från heavens (en nattklubb) o jag ska ta upp min mobil för o kolla va klockan var o då upptäcker jag att min spanska mobil inte ligger där, så vi letar efter den o sen kommer jag på att när vi va påväg ut så ser jag att en sak från min handväska ligger på dansgolvet så a tar upp den o ska lägga ner den i väskan o då känner jag att väskan va öppen, men jag tänkte inte mer på de utan vi gick upp. så då började jag förstå att den har blivit stulen så vi ringde till min mobil från en annan mobil o då är min mobil avstängd för vi kommer bara till telefonsvararen, så då va de rätt självklart att de är någon idiot som har tagit den för de är så dom gör, dom vill ju åt mobilen o skiter helt fullständigt i kontantkortet (eller har man ppengar på de, vilket jag hade eftersom jag hade fyllt på den på dagen, så ringer dom först upp alla dom pengarna, sedan slänger simkortet o sätter i sitt), så då blev jag sur o ledsen o åkte hem då jag också upptäcker att dom/den snott pengar av mig med när jag ska betala taxin, kul! men som tur va hade jag en 20 gömd i innerfacket! o när jag kom hem var klockan tydligen 6.30, så kan de gå!
o när jag ringde mamma då va hon påväg till jobbet o jag skulle gå o sova :)
men här får ni iaf lite bilder!








Finns en hel del mer bilder, men jaaa dom får förbli icke officiella här!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0