Mis Amigas!

Hej på er!

dålig uppdatering här men skolan tar totalt livet av mig.. och det är det enda som skrivs här kanske men det är för det händer inte så mycket annat i mitt liv än skolan och plugg!
Igår va vi iaf hemma hos Gabrielle och åt TACOS!!!!!! asså den människan bor så himla fint att det inte går att förklara ens! världens finaste läge och världens finaste hus! Men där var vi iaf hela kvällen och bara myste, prata och åt :) Idag har det inte hänt så mycket kul och imorgon blir det upp tidigt för att ha idrott sen en låååååång dag i skolan, KUL! Nu sitter jag iaf och pluggar lite intek (internationell ekonomi) hur tråkigt som helst... Men snart blir det lite mat sen ska jag nog faktiskt sova så jag orkar upp imorgon :) Vi hörs imorgon ist! :)
först lite bilder!


Asså denna backe va man tvungen att gå uppför när man gått av tåget och sen ska hem till Gabrielle asså helvete rent utsagt, den är så sjukt lång och brant. Ärligt talat luta man sig inte framåt ramla man bakåt för att den är så brant det är helt sjukt! Här fick mina ridmuskler visa att dom fortfarande fanns där!













lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0