Soluppgången

Hej!

Dagen började med idrott kl 8 imorse! Vi sprang på stranden/strandpromenaden hela lektionen och asså jag fattar inte varför jag inte är ute o springer ?! det va ju hur fint och härligt som helst o springa i soluppgången, nu ska här börja springas! Sedan har dagen rullat på! fick VG på mitt psykologi prov och G- på mitt religionsprov, psykologin plugga jag INGET på religionen plugga jag arslet av mig, jag ska fan se mitt religionsprov innan jag accepterar ett G- speciellt när det kommer från den läraren som jag har!! Med tanke på att hon står och ljuger mig, Gabrielle och Chris rakt upp i ansiktet om en sak, bra lärare... aja, inget o lipa över men ett G- accepterar jag inte förens jag har fått se mitt prov! Ananrs har de inte hänt så mycket, jobbade klart ALLA G och VG uppgifter i matten på lektionen, duktigt av mig måste jag säga sen hade vi en spansk lärare i estetisk verksamhet, tjena lixsom. Förstod nada va hon sa typ, men men där blev vi inte så långvariga sen efter de gick jag hem o sen dess har jag pluggat, pluggat och pluggat lite till!
Imorgon då så blir det först 1 timma skola, sen Malaga och köpa JULKLAPPAR :D sen BIIIIIOOOOOOO, vi ska tälta utanför biosalongen eftersom det inte är bestämda platser och det är premiär :D :D sen utgång eller hemgång, sånt som märks! nu blir det lite till plugg sen sova! :) puss puss!


Nu tar du det jävligt lungt min vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0