Ger upp

snart ger jag upp pluggandet, de får det gå som det går! Men nu ska jag frysa vidare och sen göra som min kära lärare sa att om man inte kan somna ska man ta och läsa en tråkig bok så somnar man, så jag tar med mig religionsboken o går o lägger mig så blir de nog inga problem med sovandet idag! vi hörs imorgon :)

Strumpbyxor, mjukisbyxor,vanliga strumpor,sockar,tofflor,linne,kofta och halsduk! Snacka om att det är kallt här inne! Ute kan det vara hur varmt som helst på dagen men kallt på natten och här inne är det ständigt kallt då med tanke på att hela huset är i sten. så man märker att det börjar bli vinter!




En bild på hur vårat matbord ser ut när jag och Ellinor ska äta, helt proppfullt av mat, dom tror verkligen vi ska svälta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0