"Love isn't easy "

Hej på er!
idag har varit en varm o solig dag o rätt slapp dag i skolan! :)
igår fick vi förresten tillbaka våra spanska prov o jag fick VG- , trodde inte de va sant! har aldrig fått mer än g - på spanska prov ;) så jag blev överlycklig! sen kommer min spanskalärare fram till mig o säger att det inte va så bra gjort av mig o att jag måste få hjälp av vanessa (vanessa är jätteduktig på spanska) och massor så jag ska fatta, hahaha hon är rätt ärlig om man säger så ;) hur som helst jag tycker de va as bra :D
Idag hade vi Madrid genomgång om hur schemat ser ut o va vi ska göra o så, o det kan nog bli helt okej kul faktiskt! :)
Men nu måste jag verkligen verkligen plugga religion, eftersom vi har prov imorgon! sen packa inför Madrid :)
vi hörs!



 
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0