Lyckorus!

För första gången sen jag kom hit känner jag mig riktigt jävla glad och jag skulle kunna springa ett helt maraton nu känns de som helt utan anledning! :D kanske är det för att jag fick prata lite med min älskade syster när jag va lite ledsen, kanske är det för att min älskade Emma och jag pratat hela kvällen, kanske är det för att jag vet att om snart bara en månad är jag i Sverige hos alla min älskade fina vänner o familj, kanske är ser för att om 217 dagar slutar jag skolan, kanske är de för att min älskade mamma är så gullig, kanske är det för att min värdfamilj är så härlig! Vem vet, jag vet iaf att just nu känns de som jag skulle kunna klara allt :D gäller att ta tillvara på denna känsla för den hälsar inte på allt för ofta!
Nu ska jag gå o hitta på något skoj, skit Samma att Måste gå upp typ halv 6 imorgon! :D puss hej!


Denna bild va den enda som går o visa här dom andra kunde jag nog skrämma barn med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0