Kalas!

Hej!
En helt meningslös dag, provet gick skit imorse och det blev jag köa med kl 10 sen har jag inte rört mig ur fläcken typ på hela dagen tills jag hade utv. Samtal halv 3 och sen studentmöte kl. 4. Så i 4 1/2 timma gjorde jag inte ett piss typ och efter ett tag kom lärare fram till mig och Olivia (Olivia satt också där så länge) och undra varför vi suttit här så länge och jaa det kan man ju undra! Helt meningslös dag helt enkelt. När jag kom hem hit va det ett jävlans liv och man blir mött i dörren av tre skrikandes och skrattandes barn och sen när man kommer in i köket är hela släkten här typ, tydligen fyllde våran yngsta värdbror år så det va kalas (han fyllde typ 28 eller nått) så då blev det ju tårta och hela köret och efter det så gick jag och Ellinor in till stan och köpte gummistövlar till henne! Och efter alla tårta och mat kan jag nu förstå hur dåligt man kan må om man äter för mycket, fy fan... Kommer inte vara hungrig på en vecka typ, men men det va jättetrevligt att ha alla barnen och våra värdbröder o deras fruar här :) men nu är det dags o duscha o sova så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0