Happiness

Hej! Denna dag har jag först o främst mått som jag förtjänar, åka bussen till chris va inte det roligaste direkt! Sen är jag så svinigt trött eftersom jag bara sovit 4 timmar o fortfarande irriterad över att någon jävel har varit i min väska när vi va på dansgolvet o tagit min mobil o pengar, men aja kan juh inte göra så mycket, med tanke på att det bara va killar runt oss så hoppas jag han blir jävligt glad över en rosa mobil!!!!! Sen så har jag bara slappat idag, tror också att min värdmamma märkte att jag har varit lite nere för hon knacka på, på min dörr o när jag öppna så stod hon med världens största leende o en chokladkaka i handen till mig, hon va så söt! :)
Men nu ska jag ladda upp inför 3 skit dagar i skolan, hoppas ni i Sverige njuter av erat höstlov!!!!!
Vi hörs :)

Kul torsdag va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramiz

2011-11-01 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0