"Feel the heartbeat in my mind, It's the way I'm feeling I just can't deny"

Hej! nu har jag kommit hem från Chris, vi va först ute o gick över hela Fuengirola kändes det som, jäklar va vi gick! försökte leta efter en yoigo affär som va öppen för jag skulle köpa ny mobil, men både den i los boliches va stängd och även den inne i stan så då va de bara o gå hem till Chris, o tanken va att vi skulle plugga men istället fastnade vi framför en film (a) sen va det dags för mig o gå hem eftersom man inte ska gå själv alltför sent speciellt inte en lördagkväll, o jag är i chock! jag gick enda från Los Pacos (där Chris bor) till vart jag nu bor, ingen aning om va det heter men det är iaf totalt i andra änden av stan från Chris, o jag gick hela den biten på 40 min, blev ju typ som en power walk! men nu har jag pluggat lite men nu är det dags o krypa ner under täcket o se på en film eller nått :)
vi hörs imorgon, god natt :)


Det är så sjukt kallt på nätterna nu! inatt frös jag så himla mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen även fast jag har duntäcke! så inatt blir de o sova fullt påklädd också så kanske man slipper vakna som en isbit :D


♥ lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0