Breaking dawn

Sliten dag och det har ösregnat och blixtrat och åskat som bara den hela dagen, en sketen dag överlag helt enkelt.
Men bion igår asså, grät mig igenom typ hela filmen av både lycka och sorg och när vi kom ut från biosalongen va alla helt mållösa, så sjukt bra asså!! Har ni inte sett breaking dawn, GÅ OCH SE DEN!! Och efter bion gick jag och vanessa hem hit och fixade oss och sen drog ut och jag kom inte hem förens 7 halv 8 imorse, så därav att jag är en aning sliten!
Aja ska nog sova snart, har sovit verkligen hela dagen men är fortfarande trött så vi hörs imorgon om jag inte har pluggat ihjäl mig då! :)

har ingen bild så det får bli ett bildlöst inlägg :)


lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0